Uteritt/dressyr på Lady Di

DATUM: 2012-05-08 / TID: 21:17:59

Skriver Lady Di i rubrikerna, men Gulan i inläggen, hoppas ni inte blir förvirrade, haha ;)
Först så fixade mamma och jag allt i stallet, sedan tog jag in Gulan och fixade i ordning henne. Jg stog itne och borstade lika länge som jag brukar, idag borstade jag bara tills hon var helt ren ;)
Jag red på det tredelade idag och utan martingal... Kör nog på hacket så ofta jag kan! Hon går så mycket finare då.
Jag red iaf till Fältis och red en stund i ridhuset. G lyssnade ju bra, men gick inte alls så fint som hon gjorde i söndags... Så jag red inte så länge, utan skrittade hemåt efter ett tag.
Det blev tyvärr inga foton idag så ni får lite ovisade ifrån i söndags...



/Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback