Presentation - Ella

DATUM: 2011-10-19 / TID: 18:07:17

Hej! Jag heter Ella och är 13 år.
Jag bor i gävle och rider på gävlefältrittklubb en gång i veckan. När jag inte är i stallet så friidrottar jag, springer, eller är med kompisar.
Jag har en medryttarhäst som heter Lady Di, men kallas för Gulan. Hon är ett piggt sto på arton år. Jag är hos henne två gånger i veckan. Såsmåningom är det planerat att jag ska komma ut på lite tävlingar med henne, en först måste jag hitta knapparna mer. För tillfället hoppar jag inte på henne, men när jag kan få henne lugn i dressyren kommer jag börja hoppträna henne.
Jag sköter också om en till häst, Miclas Scilla, men det har blivit mer sällan efter att jag börjat rida Gulan. Scilla är också sto, *97. Hon testar lite, men annars är hon jättesnäll. Jag rider western-dressyr på henne.
Är det något mer ni undrar så är det bara att kommentera!

Ella
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback