Dagens ridpass - Cassie

DATUM: 2012-05-20 / TID: 20:38:02

Skritta fram länge idag. Tog tre varv i spåret innan jag gick in på ridbanan och skritta fram henne där också. Fokusen idag låg på galoppen. Jag trava fram henne innan jag börja jobba med henne. Hon jobbade på riktigt fint när jag fokusera. Så fort jag fuska lite eller glömde bort något så tog hon chansen att springa lite snabbare ;p Galoppen gick rätt bra idag. Börjar hitta knapparna på henne och det är så mycket lättare då. Det blev väl något varv i full galopp men så fort jag gjorde rätt så gick hon i en riktigt fin och samlad galopp. Jag trava av henne och sedan tog jag två varv skritt i spåret. När jag kom in på ridbanan hoppa jag av och skritta av henne lite förhand.
Riktigt nöjd över bästa tjejen ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback