Jag har världens bästa medryttarhäst!<3

DATUM: 2012-03-12 / TID: 20:48:05

Är rätt trött eftersom jag hade friidrottsträning efter jag var hos Scilla, så jag skriver lite kortfattat.
När jag kom till hagen så kom hon travande :D Jag blev verkligen hur glad som helst!
Snacka om att hon fäller nu! Jag har hästhår överallt (bokstavligt)! Men det är ju ett härligt vårtecken. Jag är glad att hon inte är sur som många hästar blir när dom fäller. Hon var supermysig att borsta och pyssla med!
När jag red var jag inte så krävande, försökte mer hitta känslan. Det blev "bara" skritt och trav pga att jag var lite osäker på underlaget, att snö och is har smält men sanden släpper på vissa ställen.
Jag har kommit på att man kan ju sjunga när man rider! (Iaf när man rider på privat ridbana, haha...) Det funkade jättebra, både jag och Scilla slappnade av då :)
När jag ridit borstade jag henne länge och höll nästan på att missa bussen! ;)
Tog några bilder, ni får se fler i morgon.
/Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback