I stallet - Tova

DATUM: 2012-03-06 / TID: 13:37:00

I stallet är jag en ganska snäll tjej och ska hela tiden hjälpa alla. Även om jag verkligen inte har tid så hjälper jag till. Ibland när det är någon som kommer väldigt sent så känner jag att jag måste hjälpa till, för jag vet hur det är att komma sent! Även om det är en sån liten sak som om att värma bettet så känner jag att jag har bidragit till någon sparande minut.

När jag kommer upp på hästens rygg så har jag alltid respekt för andra ryttare! Jag håller koll på vart alla ska någonstans, men ibland kan det vara svårt för ryttaren vet inte ens själv hur den ska rida. Då kan det bli väldigt frustrerande eller när en rider upp i rumpan på hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback