Första galoppen med Cassie

DATUM: 2012-03-25 / TID: 18:32:14

Skritta först henne tre varv runt rundan. Fortsatte skritta inne på ridbanan en stund innan jag börja trava. La mycket volter och mycket åttor. Gjorde sedan en liknande övning som i Torsdags. Jag red serpentinbågar och sen när jag kom till medellinjen gjorde jag halt och sedan fortsatte i trav. Cassie var väldigt lugn, fast än det blåste lite :) Galopperade lite i båda varven för att bara "känna på" den. Fick sån där känsla som jag fick när jag galoppera på Saiguss första gången.. :D Tyckte att Cassie skötte sig suuuuuper! Fastän hon ville dra iväg ibland så höll hon sig lugn och lyssna på mig. ::DDD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback