Dressyrpass - Saiguss & Tova

DATUM: 2012-03-13 / TID: 19:01:18

Vi tränade ryggningar & mycket övergångar. Saiguss var mycket positiv genom hela ridpasset och hur duktig som helst! Vi gjorde den övning jag gjorde med cornette i söndags. Skulle rida in på medellinjen och göra halt, rygga några steg och fortsätta vidare i valfri gångart. Saiguss galopp var suuuuuuuuuper idag!! När vi hade gjort halt så skulle vi direkt fortsätta i galopp. Han bara hoppa fram i en sådan underbar galopp så jag blev helt paff, underbara häst! När vi skritta av hästarna var jag så otroligt stolt över honom. Mycket klapp, kram och puss blev det innan jag fick lämna honom till en annan ryttare.

älskade fina knasponny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback