Barbackahoppning på Lee

DATUM: 2012-03-21 / TID: 19:55:11

105 barbacka på Lee, det trodde jag aldrig! ;)

Häst: Lee
Övning: Hoppa Fem och en halva
Det första hon gjorde när jag kom in i boxen var att bita mej i armen/armhålan, AJ!

Vi red fram självständigt, Lee var pigg men aningen stark. Jag gjorde mycket tempoväxlingar.
Sedan fick vi galoppera, hon gick i högergalopp!
Efetr det fick vi börja hoppa fram, det är så sjukt läskigt att hoppa barbacka även hindrerna låg på typ 50 ;)
Som huvudövning skulle vi hoppa fem och en halva. Vi började på relativt låg höjd och sista språnget låg oxern på 105!
Jag tycker att jag var i rätt bra balans över hindren faktist! Lee hoppade jättefint oxå :)
När vi hade hoppa rätt mycket i båda varv sa Tina att det var dags för sista hindret och började höja, Jag bara "jag vill inte hoppa högre!!" Tina: "Det vill du visst!"
Jag är i efterhand glad att hon fick mej att hoppa så högt :) Det är höjdrekord för mej att hoppa så högt!
Jag har jätteont i armen, så jag kan tyvärr inte skriva mer nu... J**** häst!!!:@

Haha, vad gör jag där?!
FILMER KOMMER NÄR DATORN VILL SAMARBETA!!
/Ella

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Snygg blogg! Älskar din header <3

/Emma <3

2012-03-22 @ 10:27:42
URL: http://medryttarnas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback