Vad som behöver köpas till Nilla!

DATUM: 2012-07-25 / TID: 12:11:21

Fick en kommentar om jag inte kunde lägga upp bilder på vad jag köpte och vad som behöver köpas när Nilla kommer. Och vilka saker som kommer med.
 
Ägaren har sagt att sadel, träns, martingal, benskydd, transportskydd, ett fleecetäcke och två shabrak varav ett vitt följer med. Så det har jag ju ingen bild på och det är inte samma saker som jag hade på provridningen så jag har ingen aning om vilken kvalité sakerna har men det är ju saker att ha till en början iaf!
 
Jag lämnade alla saker i stallet igår så jag har ingen bild på det jag har köpt, men jag kan försöka komma ihåg att fota på torsdag. 
 
Saker jag har köpt:

*Ländtäcke, hööks 
*Ryktlåda, hööks
*Flughuva, hööks
*Flugspray(eller vad det heter?), hööks
*Lädergrimma, hööks
*Ryktsaker, ullared
*Grimma, ullared
*Reflexer, ullared
*Ulltäcke, ryttarstugan
*Grimskaft, ullared
*Dressyrspö, ullared
*Frambenskydd, begagnat
*Repgrimma, ullared
*Flugpannband, ullared
 
Och lite till, komemr inte på just nu, men i slutet av veckan kommer det upp bilder på allt!
 
Saker som behöver köpas:

* "Stallapotek", jag salvor och sånt ;)
*Mat till henne ;)
 
Sen ska jag börja leta dressyrsadel, och så hade jag tänkt beställa hem nya stigläder, stigbyglar, shabrak, tyglar, bett, osv från börjes!
 
Btw, såg ett jättesnyggt GG shabrak på ryttarstugans outlet för 300, heeeej mamma... ;) Haha, men jag väntar med att lägga pengar på dyrare saker att ha på tävling när jag har allt jag behöver!
 
 
Ulltäcket!
 
/Ella
Kommentarer
Postat av: Anna

Kul! Du måste lägga upp bilder när du har tid :)
Roligt om du gör inlägg om när du gör i ordning inför ankomsten med mycket foton på allt. Stallet boxen o sakerna. Ska bli jättespännande att följa!

Hur ser eran höst ut tävlings o träningsmässigt?

2012-07-25 @ 14:02:09
Postat av: AnnaCarin

Du glömde dressyrspöet från Ullared

2012-07-25 @ 17:23:35
Postat av: AnnaCarin

Du glömde dressyrspöet från Ullared

2012-07-25 @ 17:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback