Kan inte fatta att du äntligen är min!<3

DATUM: 2012-07-05 / TID: 16:37:32

Helt sjukt, jag fattar inte att det i sant, idag var vi och skrev på papperna så nu är Nilla min!
 
Skriver lite om henne här, jag känner ju inte henne så bra än, men iaf :)
Namn: Noel (Kallas Nilla)
Född 2002
Tysk ridponny
 
Hon är jättesnäll och okompliserad i allt, pigg och framåt men ändå känslig vilket passar mig perfekt! :) Jag kände verkligen att det klickade från början!
På provridningen hoppade jag 1m och kände mig inte det minsta osäker utan jag känner mig så trygg på hennes rygg! 
 
Ni anar inte vad jag längtar tills hon kommer!
/Ella
Kommentarer
Postat av: Elin

Herregud! Grattis Ella :D Egen häst, det är ju sjukt roligt :D:D
Lycka till!
//Elin

2012-07-06 @ 21:27:04
URL: http://alintrojbom.blogg.se
Postat av: Elin Tröjbom

Herregud! Grattis Ella :D Egen häst, det är ju sjukt roligt :D:D
Lycka till!
//Elin

2012-07-06 @ 21:27:25
URL: http://alintrojbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback