Imorgon ska jag upp på hästryggen igen!

DATUM: 2012-07-06 / TID: 21:40:56

Är så otroligt taggad för imorgon! Då ska jag äntligen rida igen, det blir någon slags uteritt. Har en massa bilder att visa, men får göra det när jag har kommit hem (är i hälsingland just nu) Igår så fick jag ganska stor beslutångest! Tänkte ta det i ett annat inlägg då det känns som det kommer bli lite text ;)
 
sen så har ju Ella gått och köpt häst, hur kul är inte det då? Självklart ska jag åka ut och fota dom så fort ponnyn har kommit hem. Tror att de kommer bli farliga på tävlingsbanorna när dom har kommit igång!
Kommentarer
Postat av: sofia

Fin blogg ella!! :D <3

Svar: Tack!! :D<3
hoppdressyrryttare.blogg.se

2012-07-06 @ 23:03:01
URL: http://brinkishar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback