En av dom lyckligaste dagarna i mitt liv<3

DATUM: 2012-07-26 / TID: 20:31:00

Idag hämtade vi min häst<3 Hon var rätt uppstressad när vi skulle åka så hon var lite svår att lasta, men vi fick på henne ;)
Hon var väldigt lugn när vi kom hem, brunstade och testade dock lite, ja försökte spring om mig och så, men hon kommer snart förstå att det inte är okej!
Jag borstade henne innan jag släppte ut henne i hagen, hon var helt lugn, stog still i bortsett från att hon försökte ha ner allt hon såg, haha sötan! 
Hon verkar trivas i hagen också, dock ska jag höra om hon kan byta eftersom det inte finns någon skugga där hon går nu :( och det måste hon ju ha!
 
Bilder från dagen:
Byter grimma ;)
Ja, och så är jag ju inte den bästa på att lasta heller :p
Alien<3
 
Ska till stallet senare ikväll med och kolla till henne!
 
/Ella
Kommentarer
Postat av: Anna

Mer inlägg om hur det går och Foton på prylarna;)
Vill ha mera uppdateringar !!! :)

2012-07-27 @ 21:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback