Viktigt med belöning!

DATUM: 2012-01-27 / TID: 16:20:00

Jag tycker väldigt få verkligen belönar sina hästar! När den har hoppat fina språng ska den ha en klapp på halsen. När den svarar direkt på galoppfattningen ska den ha belöning! När jag rider, speciellt när jag hoppar och Saiguss (säger han nu då för han var den senaste) När han verkligen visade att han försökte sitt bästa så belönar jag honom jättemycket. Jag klappar och pratar uppmuntrande till honom, sen efter ridpasset så gav jag honom godis. Vissa bara tittar ner på det dåliga och ser inte det bra hästen gör, helt fel tycker jag!
hur brukar ni göra när ni belönar er häst eller gör ni ens det? -Tova
Kommentera gärna era synpunkter!

tror Tobbe har belönat sina hästar en hel del om dom kan göra detta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback