Scilla :)

DATUM: 2012-01-01 / TID: 13:04:26

Igår var jag hos Scilla på fm. :)
Jag började med att borsta henne och så. Sedan sadlade jag och tränsade.
På ridbanan var det isfläckar lite här och var, så jag kunde bara rida på halva.
Jag gjorde väl inget speciellt om man säger så, försökte mest hitta takten och så. Hon springer lätt iväg, men om man slappnar av i överskänkeln så slappnar hon också av och söker sig ner i formen. Jag gjorde lite skänkelvinkning, öppna, sluta och volter.
Jag galopperade lite, men det var så liten yta, så det gick sådär.
Efter att jag ridit klart tog jag av henne sadel och träns, satte på henne grimma och gick runt lite med henne på ängen bredvid ridbanan. Skickade henne på volt runt mej och så.
Bussen går inte så ofta dit så jag hade nästan en timme kvar att vara i stallet, så jag borstade Ärtan (andra hästen) och jobbade henne lite från marken. :)
Får se om bliderna vill ladda in i datorn, så länge lånar jag en bild på Scilla och Ärtan från Catarinas fb.


/Ella
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback