när man väl ska uppdatera

DATUM: 2012-01-16 / TID: 16:55:01

när jag äntligen skulle uppdatera bloggen så kraschar datorn igår :(
men nu har den bestämt sig att samarbete med mig..äntligen!
Men nu har jag ÄNTLIGEN hittat en medryttarhäst :) Eller till att börja med ska jag få skritta Cassie (som hästen heter) då hon kan vara lite svår. Så varje söndag framåt åker jag och rider henne :D

Kolla på Ponnyakuten 3 igår, tjuvkika ju på första avsnittet förra veckan då, men det är ju kul att titta på tvn också :) Tyckte hästen som la sig ner var så otroligt söt eller den hästen som skulle vara lite bråkig att fånga i hagen med flätan i luggen, den var ju så söt så man dog ^^

Imorgon blir det ridning igen! Hoppas att det kan börja i tid nu så jag jobba ordentligt med Saiguss (om jag får honom) Oj nu hade jag minsann mycket att skriva om. Ska ta tag och försöka fixa iallafall minst ett inlägg om dagen! /Tova

finaste hilda ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback