Scilla 30/1

DATUM: 2012-01-30 / TID: 19:27:18

UNDERBAR häst idag ♥♥




Jag var också hos Scilla i lördags, men jag orkade aldrig skriva om det eftersom hon var så jobbig.

Jag var hos Scilla idag, och mamma följde med, så jag fick lite nya bilder :D
Hon gick att fånga nästan på en gång, hon testar inte lika mycket nu! Skönt! Jag borstade henne ett tag, supermysigt, innan jag tränsade. Jag fick in bettet på typ en gång. Jag satt först upp barbacka för att ta lite bilder, sedan sadlade jag. Hon var pigg och glad! Jag skrittade ett tag innan jag började arbeta henne. Jag gjorde skänkelvikning, sluta och försökte göra öppna. Sedan började jag jobba henne i trav, gjorde mkt volter och formade och böjde henne. Jag gjorde skänkelvikning, hon är mycket lättare att göra skänkelvikning åt vänster!! Jag avslutade med galopp! Första galoppen på henne i år! :D Hon skuttade i väg i riktig härlig galopp! Fort gick det Det var superhärligt att låta henne sträcka ut.
Efter jag galopperat travade jag av henne lite och sedan skrittade jag rätt så länge och satt av och ledde henne.
Här kommer två filmer!

Det gick rätt mycket fortare i verkligheten :D
/Ella
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback