Knoppar

DATUM: 2012-01-05 / TID: 17:21:24

Något jag är riktigt dålig på är att knoppa!! Här kommer bildbevis... ;)
Väldigt fula bilder gjorda på pizap, men men ;)
På dressyr KM gick en knopp upp, så grymt fult, haha ;) och på ridlägret knoppade jag Waldos man och det blev verkligen inte fint :P Men man blir väl bra på det man tränar ;) T.ex inbakad fläta (i hästens man) är jag lite bättre på, för hopi har man som är lätt och fläta, så jag flätade hennes man jätteofta när jag var hos henne :)
/Ella
Kommentarer
Postat av: Amanda

hej! Jag hörde att du skulle komma upp till Kerstin på Lördag :) ´Just´nu är det jag och Alva Jonsson som pysslar om Hopi och Viggo. Och vi skulle också upp då, skulle vara roligt och se ´när du rider :D (om vi ska rida)



//Amanda Sörling

2012-01-05 @ 21:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback