Hoppning/Dressyr

DATUM: 2012-01-05 / TID: 12:04:28

Jag ändrar åsikt rätt ofta om vissa saker, t.ex om vad som jag tycket mest om, hoppning eller dressyr.
För en månad sedan var det hoppning, men just nu är det dressyr.
Det beror förstås på vilken häst det handlar om, för Waldo är ju mycket roligare i hoppningen än i dressyren, medans Indy är helt underbar i dressyren, men att hoppa henne är inte lika kul.
Den perfekta hästen för mej vore nog en häst som var som Indy i dressyren och Waldo i hoppningen och en mix av bådas personligheter ;)
Om jag hade ett val så jag typ skulle få välja att tävla Waldo i hoppning (inte så troligt, men)  ocj Indy i dressyr så skulle jag utan tvekan välja dressyr!
Men, som sagt jag kan ändra åsikt rätt fort ibland, men i nuläget är det dressyren jag vill satsa på.
Älskar bilden!!<3
/Ella
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback