Fullt upp!

DATUM: 2012-01-09 / TID: 10:57:41

Jag vet att jag har uppdaterat väldigt dåligt under lovet, förlåt! Men jag har haft minst en sak varje dag, har faktist inte hunnit med saker som jag velat hunnit med... Och då kommer tyvärr bloggen inte i första hand.
Idag är det sista lovdagen :( Jag längtar faktist inte alls tillbaks till skolan, hade mer än gärna haft en till vecka ledighet...
Jag ska iaf till Scilla idag :) Tråkigt att det är så kallt ute bara, kommer säkert vara superhalt på ridbanan :( Får väl se hur mycket jag kan rida, men hon är ju världens gosigaste så det är ju inte helt fel att stå och borsta heller!
Jag har sovit till kl 10 typ hela lovet, och idag är inget undantag... Har såklart inte haft en tanke på att vända tillbaks  dygnet... Har bara mej själv att skylla!!
/Ella
Kommentarer
Postat av: AnnaCarin Fasting

hihi innan veckan är över är ordningen återställd!

2012-01-09 @ 12:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback