Fredag

DATUM: 2012-01-27 / TID: 21:11:57

Ååh, vilken jobbig dag jag haft!

I morse fick jag gå upp en halvtimme tidigare för att jag skulle till tandläkaren...

Jag har typ tandläkarskräck, men det gick bra ändå! jag fick en plastskiva fäst på utsidan av tre tänder som stöd för en av dom tänderna har bara en halv tandrot... Jättekonstigt! Man ser plasten om man vet om det och om man ser det på nära håll...

I skolan har det varit rätt jobbigt, på rasterna hade jag dock rätt kul! På engelskan fikade vi! :)

Efter skolan skulle jag till Scilla, men missade bussen, tidtabellen på mobilen var inte uppdaterad... Om jag hade kommit 20 sek innan hade jag hunnit på! Så jag ringde till pappa och frågade om han kunde sjutsa mej, men det kunde han inte och det var 40 minuter tills nästa buss, men jag kände att ddet är bara att gilla läget. Jag tänkte ta busskortet (reskassa) och lägga det i ytterfickan och märkte då att jag glömt det i skåpet... Det räcker inte med busskort inom gävle för att ta sig till Scilla och jag hade inga pengar heller.. Men jag ska dit på lördag och kanske söndag med!

Men kvällen har varit rätt så bra, faktist!
/Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback