svarar på en kommentar

DATUM: 2012-08-23 / TID: 18:40:05

jag tycker att eran blogg är jätte kul att läsa.Men ni bloggar bra 1-3 gånger i veckan det tycker jag är jätte tråkigt för om man har en blogg tycker "jag" att man ska blogga minst en gång per dag även om man bara lägger utt en bild
 
Fick denna kommentar och tänkte svara på det i ett inlägg:
-Jag är full medveten av att vi inte bloggar så mycket här, men jag har fullt upp i mitt liv och skolan har dragit igång och så. Ella har fått en ny häst och den kräver ju självklart mycket tid hon har också börjat skolan och jag tror hon hellre vill vara med kompisar på hennes lediga tid än att sitta vid datorn!
 
Vi bloggar alltså när vi har tid! Och när jag äntligen sätter mig ner och gör tex "dagens ridpass" så skriver jag ganska noggrant och detaljerat. Och personligen så tycker jag för att ha en "bra blogg" så ska man skriva lite ordentligare inlägg och inte typ "hejhejdåinlägg" med samma bilder, det blir tråkigt!
 
Hoppas ni förstår nu, varför vi kanske inte bloggar varje dag här!
Kul att du tycker om våran blogg och med en sån här kommentar vill man uppdatera oftare, men tiden finns bara inte..
-Tova
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback