Fotografen Tova

DATUM: 2012-09-06 / TID: 11:13:00

Jag har ju ett ganska stort fotointresse, nästan lika stort som hästintresset. Jag brukar åka upp till stallet och fota ibland, händer dock ganska sällan då tiden inte finns.. Men jag har fotat några och tänkte bjuda på lite bilder:
Kom gärna med kritik!
Detta är den snygga ralleponnyn Walle och Julia. Walle provred jag i vintras, om ni kommer ihåg?
Det här är fina Anne-Marie med hennes ägare Emilia
Så har vi ju när jag fota fina Ella och hennes förra medryttarhäst Gulan
Hannah och hennes förra medryttarhäst Meya, detta var typ den första "photoshoot" jag gjorde
Anni, Fanny, Tove & Pontiac :)
 
Cheval och Linnéa
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback