Hoppning på Waldo - Tova

DATUM: 2011-10-25 / TID: 22:13:59


som Ella redan berättat hade vi banhoppning.
Uppvärmingen försökte jag få han att inte vara så slö & verkligen gå framåt, gick sådär, men i galoppen så blev han lite piggare! Fick hoppa fram två gånger på ett kryss, han var väldigt slö. Sen la Cissi upp ett räcke som vi fick hoppa en gång, det gick ganska bra. Sen fick vi hoppa på en båge, Waldo drog iväg ganska mycket & då tappar jag min ridning helt, men det gick Ok. Sedan var det dags för att hoppa bana. Jag ville inte hoppa så högt då jag vill vara säker på allt innan jag hoppar högre. Banan gick faktiskt bra, jätteglad! Det kanske inte var det snyggaste man sett, men han hoppa & det var det som var menningen. Så jag är faktiskt nöjd, bästa gången jag har haft Waldo iallafall! Anmälde mig också till Pay N Jump nästa vecka :D Det blev Saiguss & jag ska hoppa 50cm :p
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback