gårdagens

DATUM: 2011-10-31 / TID: 09:40:56

jag var i stallet nästan hela dagen, så jag var rätt så trött när jag kom hem. Vaknade iallafall 7.30. fixa kameraväskan & sånt. Åkte upp till stallet & titta & fotografera tävlingen.Träffa en gamal ridlärare från ponnyklubben som jag heja på också. Ella kom upp vid 10-10.30 & gjorde mig sällskap :) Vi satt & kolla på tävlingen, gick ut till lektionshästarna & så. Vi prata även med Cissi om Pay N Jump, då vi hade fått två tider när det börja. Fick även veta att Saiguss hade dragit ut två tänder så han kunde inte ha bett i munnen, så jag fick byta häst :( Tog iallafall Danne, men tror jag ska stryka mig & hoppa KM istället på Saiguss, det är någongång i November. Ella åkte iallafall hem vid 15-tiden. Jag frös så mycket så jag gick in i stallet & mös med Saiguss. Stog inne i hans box & borsta honom, medans han åt sitt hö! :)
älskar bara honom mer & mer, knas ponny ♥
På kvällen blev det ponnyakuten & världscup hoppningen :) När roffe hoppa vågade jag inte titta, men han klara allt galant, såklart! :)

världens bästa ponny!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback